Toimitusehdot


Tilaaminen

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta www.ecolocalmarket.fi, ostoskorin kautta.

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksut Visa-, Visa Electron- tai MasterCard-korteilla

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Visa-, Visa Electron- tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.

Paytrail Oyj
Y-tunnus: 2122839-7
Innova 2 Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830

Klarna Checkout

Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Sveavägen 46, 11134 Stockholm) ehdot, jotka löydät kassalta. Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun puh. 09-425 99 771 (ark. klo 8:00-18:00) tai asiakaspalvelu@klarna.fi.

Nouto myymälästä

Kaikki tuotteet voit tilata ja hakea myymälästämme ilman toimituskuluja. Saat ilmoituksen, kun tilauksesi on käsitelty ja tuotteet ovat noudettavissa. Ota mukaasi tilaustunnus sekä henkilöllisyystodistus.

Liikkeen osoite:
Ecolocal Market
Linnankatu 9-11
20100 Turku
Liiketila sijaitsee Forum-korttelissa, Kauppatorin vieressä.

Pakkaus-, käsittely- ja toimituskulut

  • Toimitukset Suomeen: 6,90€
  • Toimitukset EU-alueelle: 20€
  • Toimitus EU-alueen ulkopuolelle: 35€

Toimitusaika

Tilaukset käsitellään 1-4 päivän kuluessa tilauksen saapumisesta. Postitamme kaikki tuotteet pakettina seurantamahdollisuuden vuoksi. Pienimmät tuotteet toimitetaan kirjelähetyksenä, joka jaetaan suoraan postiluukkuun tai -laatikkoon.

Kansainväliset asiakkaat ovat itse vastuussa maansa veroista, tullista ja / tai alv-maksuista.

Suomi: 2-5 päivää
Muut maat: 4-14 päivää
Kampanjat, viikonloput sekä pyhät saattavat vaikuttaa toimitusaikoihin.

Palautukset

Jos et ole tyytyväinen tuotteeseen, voit palauttaa sen 14 päivän kuluessa toimituksesta. Tuotteet on palautettava käyttämättömänä ja alkuperäispakkauksessa ja lappujen on oltava kiinni vaatteissa. 

Palautusohjeet

  1. Ilmoita meille etukäteen palautuksestasi sähköpostitse osoitteeseen info@ecolocalmarket.fi. Kerro viestin yhteydessä nimesi, tilausnumero, palautettava tuote/tuotteet ja palautuksen syy.
  2. Paketoi tuote alkuperäiseen pakkaukseen tai vastaavalla tavalla kuin se oli pakattu saapuessaan.
  3. Hyvitys maksetaan sinulle heti, kun olemme vastaanottaneet ja tarkastaneet palautetun tuotteen. Tilauksen tai palautettujen tuotteiden hinta korvataan tilauksen maksutavan mukaisesti joko pankkitilillesi tai luottokorttitilillesi.

    Palautuksista perimme maksetut toimituskulut (esim. 6,90€). Mikäli asiakkaalle saapunut tuote on ollut väärä tai viallinen, emme peri sen palauttamisesta toimituskuluja.

    Paketin noutamatta jättäminen ei riitä kaupan peruuttamiseksi. Mikäli paketti jätetään noutamatta ja Posti palauttaa sen takaisin lähetyspaikkaan, perimme siitä 10  palautuskuluja.

    Ongelmatilanteet

    Vahingoittunut tuote

    Jos tuote on vahingoittunut kuljetuksen aikana, ota valokuvat sekä pakkauksesta että tuotteesta ja lähetä kuvat ja lisätiedot tilauksestasi asiakaspalveluumme osoitteeseen info@ecolocalmarket.fi. Pystymme näin tekemään vahinkoilmoituksen kuljetusvauriosta puolestasi ja voimme lähettää sinulle korvaavaan tuotteen nopeammin. Säilytä aina vahingoittunut kuljetuspakkaus. Olethan kaikissa ongelmatapauksissa yhteydessä asiakaspalveluumme.

    Väärä tai viallinen tuote

    Joskus voi valitettavasti tapahtua inhimillinen erehdys ja matkaan lähtee väärä tuote. Jos olemme lähettäneet sinulle väärän tai viallisen tuotteen, olethan heti yhteydessä asiakaspalveluumme. Pystymme näin sopimaan palautuksesta sekä varmistamaan, että saat korvaavan tuotteen mahdollisimman pian.

    Muu ongelmatilanne

    Kaikissa muissa ongelmatilanteissa ja kysymyksissä ole yhteydessä asiakaspalveluumme - autamme sinua mielellämme!